V posledních letech se roztrhl pytel se sázkovými poradenstvími. Velmi často se nás ptáte, jak rozpoznat ty poctivé a fungující od těch, jejichž tipy stojí za starou bačkoru. Bez toho, aniž by si člověk členství vyzkoušel, nelze nic říci na 100%. Jsou však ukazatelé, podle kterých lze obvykle velmi snadno poznat, kdo za něco stojí a kdo se z vás naopak jen snaží dostat peníze. Připravili jsme si pro vás pět těch nejhlavnějších - pojďme se na ně společně podívat!
1) Webové stránky na úrovni
Jsme přesvědčeni, že naprostým základem každého seriózního poskytovatele placených tipů je kvalitní webová prezentace, která bude jednak přehledná a jednak bude obsahovat všechny zákonné náležitosti (viz dále). Sázkové poradenství, které poskytují své služby skrze messenger, telegram, facebook, nebo jinou sociálně-komunikační síť, to dle našeho názoru nemohou myslet vážně a doporučujeme vyhnout se jim obloukem. Pokud někdo vydělává desetitisíce sázením a nemá ani na to, zainvestovat do reprezentativních webových stránek, nebude dle našeho názoru seriózním poskytovatelem.
2) Všeobecné obchodní podmínky s IČ a sídlem provozovatele
Naprosto absolutní povinností (dokonce zákonnou povinností) je uvedení Všeobecných obchodních podmínek, Zásad ochrany osobních údajů a IČ se sídlem provozovatele. Před objednáním jakékoliv služby je nezbytné, abyste byli seznámeni s VOP a se zásadami o ochraně osobních údajů a souhlasili s nimi. Pokud někdo provozuje svou službu bez uvedení těchto zákonných náležitostí a bez svého sídla, nejen že působí maximálně nedůvěryhodně, ale zároveň jedná v rozporu se zákonem.
3) Fotografie členů týmu („kůže na trhu“)
Z našeho pohledu se jedná o jeden z hlavních ukazatelů toho, na jak vysoké úrovni dané sázkové poradenství je. Pokud se kouknete například k nám do sekce „NÁŠ TÝM“, uvidíte kompletní složení našeho týmu, a to včetně jmen, fotografií a popisu zaměření. Je tak evidentní, že nemáme co skrývat a nebojíme se jít takříkajíc s „kůží na trh“. Pokud někdo skrývá svou identitu (jako většina jiných sázkových poradenství), nebo si ji dokonce vymýšlí, doporučujeme dát okamžitě ruce pryč. My razíme pravidlo, že čím více transparentní můžeme být, tím lépe!
4) Reference
Jak se často říká, nejlepší reklama je doporučení. My jsme moc rádi, že nás velká část našich klientů doporučuje dále svým kamarádům a známým. Na některé z našich pozitivních referencí se můžete podívat na naší podstránce „REFERENCE“. Je smutné, že (ne úplně poctivá) část naší konkurence, která sama moc pozitivních recenzí nemá, se na nás snaží házet špínu objednáváním negativních článků a zakládáním facebook stránek, jen aby se nás na nich pokusili pošpinit. My jsme rádi, že pozitivních referencí a zmínek je o naší společnosti mnohem více, než těch negativních, a že naši klienti a fanoušci drží s námi, protože znají naše skutečné hodnoty! My můžeme slíbit, že se vždy budeme snažit dělat pro naše klienty první poslední a že se maximálně vynasnažíme, aby díky nám měli co největší výhry!
5) Rychlá komunikace + obecná kvalita fungování
Na závěr ještě můžeme doporučit sledovat rychlosti odezvy, a to ať už na emailu, nebo online chatu (pokud jej dané poradenství má). Pokud jim trvá odpovědět několik dní ještě před tím, než se vůbec stanete jejich klienty a zaplatíte jim peníze, jak bude teprve vypadat jejich servis a komunikace poté, co jim zaplatíte?
Doufáme, že vám tento článek pomohl a že vám ušetří co nejvíce peněz! Dávejte si pozor, od koho si objednáváte tipy! Pokud chcete vsadit na jistotu, přidejte se k nám. Věříme, že budete spokojeni! A když ne, můžete využít naší 30 denní garanci spokojenosti! :)
Tak hodně štěstí! OK Sázky